fredag 20 februari 2015

Snart så..


Man blir ju så glad av alla snygga vårplagg som börjar komma in i butikerna nu. 
Alltså dessa jeans, ja dem fick följa med hem direkt. Så snygga.. 

Hur mår ni? 
Här är det vabruari utan dess like, har nog aldrig haft så här många dagar borta. Det går liksom bara runt i familjen, vi vuxna har klarat oss ifrån magsjuka annars har vi haft det mesta nu på två veckor. 
Så snart så hoppas jag detta är över. Nu laddar vi för en helg med lite jobb och middag på stan med dem små. 

Hoppas ni får en fin helg

Kram


6 kommentarer:

  1. Så mycket snyggt jag vill klicka hem, önskar det var vår nuuuu. Hoppas ni mår bättre och slipper fler sjukdagar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Peppar peppar vi har hållit oss friska! Och idag startar sportlovet här!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Supersnygga jeans. Här har jag inte kommit i "vårformen" ännu så jag kikar knappt inte på några kläder... Hoppas ni kryar på er ordentligt och ha en fin lördag. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Själv dras jag med en envis feber. Februari är verkligen inte att leka med.
    Krya på er. Kram.

    SvaraRadera
  5. Jag vill också förnya lite i garderoben...
    Usch för denna vabruari! Hoppas att ni kryar på er snarast

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram