söndag 5 oktober 2014

Höst...


Denna blomma är helt klart en av mina favoriter så här års.. 

Hur har ni det, blåser höst vindarna även hos er? Det är ju bara sååå vackert ute just nu, kommer på mig själv att jag bara suger in alla härliga färger. Men, jag vill ha kallare. Vill ha dem där friska sköna dagarna med hög luft. 


Vi har haft en lugn söndag här, lite små fix som måste göras som tvätt och att lägga fram kläder till veckan. Japp, här läggs det fram för hela veckan. Har varken tid eller tålamod att fundera över kläder i morgon stressen. Första arbetsveckan är nu avklarad, det har gått väldigt bra men det tar väl ett tag innan nya logistiken sätter sig så det gäller att ha en plan för veckan tidigt. Dock är det väldigt jobbigt med lillebror som är väldigt ledsen så det är en klump som ligger där i magen hela dagarna. Hmm vad gör man, är väl bara att hålla i och kämpa. 

Nej, nu blir det lite Gunde och sen sängen tidigt.. 

Fin vecka till er

Kram

3 kommentarer:

  1. Helt underbart väder. För min del behöver det inte bli kallare haha. Vilken snygg trollslända du har. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vacker blomma! Och jag håller med nu kan det faktiskt bli lite kallare... Bra att vara förberedd när veckan startar, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Det var bra jobbat! Kläder till hela veckan! Där ligger jag i lä kan jag säga!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram