onsdag 10 september 2014

Be your own hero...


Be Your Own Hero.. 

Kanske man ska leva lite mer efter, eller hur!!
Hittade bilden på nätet och det får väl bli mitt sätt att tänka i höst. 

Jag var i söndags och körde med min PT och fick två nya pass som jag nu kommer att köra i 8 veckor. Men det är bara att inse verkligheten, jag börjar snart jobba heltid och med hämtning/lämning på dagis och två småbarn hemma gäller det att sätta realistiska mål. Jag kan bli en riktig bitch om jag har en träningsplan och att jag sen inte kan hålla den. 
Att ha TRX och kettelbell hemma har verkligen varit toppen för mig efter graviditeterna. 
Så med mål att köra två pass i veckan och bonus om jag får in något mer känner jag mig redo för höstens alla utmaningar. 

Hur har ni det, sätter ni upp träningsmål mm? 

Må så gott och som sagt 

BE YOUR OWN HERO

Kram


7 kommentarer:

  1. Hmmrm, tyvärr fel person att fråga, eftersom jag hatar att träna. Jag kör mina promenader med Doris och Medicinsk yoga och är nöjd med det. Men jag avundas er alla som tycker det är kul med träning, för det är ju så fantastiskt nyttigt.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jodå jag sätter upp mina mål. Men de är inte så höga längre ;)
    Häftig bild, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Här är en till som blir grymt besviken om jag inte kan nå målen jag satt upp, därför sätter jag inte så höga krav på mig längre utan är glad när kroppen säger ja tack till träning o är tacksam för de stunderna. Lycka till med din träning o dina mål. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Nej, jag tränar inte alls. Dessvärre. Och det är väl mitt dåliga samvete, om jag nu ska släpa runt på ett sådant. Kram.

    SvaraRadera
  5. Jag har i princip gett min PT sparken för att hon körde för hårt med mig. Om jag sitter och talar om för henne att jag tycker det är skittråkigt att träna, att jag aldrig har gjort det regelbundet någon längre period och att jag vill få den där känslan av att det är roligt att gå till gymmet och hon sen kör entimmespass som slutar med att jag gråter för att min efter-två-barn-och-inte-tränat-på-tio-år-kropp är helt slut, då är det något som är galet. Så nu vill jag inte gå dit alls och träffa henne.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Nej det gör jag nog inte! Jag är mera glad för det som blir gjort liksom!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Heja dig, va duktig du är.
    Jag sätter också upp mål, men alldeles för höga oftast och då blir det pannkaka av allt i stället, typiskt mig.
    Ha en trevlig kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram