söndag 3 februari 2013

Skrattet sitter kvar..



Imorgon är det redan första veckan i februari.. 
Hur mår ni? Hoppas ni haft en fin helg. 
Jag har jobbat hela helgen, men i skratt groparna sitter lördag kvällen kvar;) 
Vi hade Babyshower för en fin vän som snaaaart ska ha bebis. Så härligt med en lång tjejkväll med massor av skratt och djupa diskussioner om kommande tider för snart nya föräldrar. 



Vi började kvällen med att överraska och hade med en massa fina paket och gott tilltugg. Lite frågor som jag även ställt till pappan som min vän sen fick svara på och jämföra. Oj, vilka långa samtal det blev om alla känslor som kommer mm vid graviditet och förlossning.. Mycket skratt så klart. Sen bar det iväg till en super mysig restaurang där maten var på underbar, så vi blev kvar tills stället stängde. 

Så nu är jag trött men redo för en ny vecka.. 

Kram



14 kommentarer:

  1. Så underbart med sådana kvällar !!!
    Dom lever man på läääänge :))))
    Härliga bilder.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  2. Det där med babyshower är ngt nytt för mig! Min dotter var på ett nyligen, innan det visste jag inte att det fanns! Men det låter riktigt kul måste jag säga!
    Skönt att känna att du är laddad för en ny vecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Åh vad himla trevligt ni haft det:))) Och vackra bilder:))

    Önskar dig en finfin vecka!

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Bra helg men den går alltid för fort ;)
    Låter som att ni hade en trevlig kväll!
    Fina bilder, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Hej Svejs.
    Låter som du haft en väldigt fin helg!
    Önskar dig en härlig start på veckan.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Låter som en rolig kväll! Alltid kul att träffa tjejkompisar.
    Fina bilder, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Den där sköna tröttheten är ok, tycker jag. Positiv energi är inte dumt..
    Helgen lär dunderkul!

    kraam

    SvaraRadera
  8. Känns inte som babyshower har slagit så stort här ännu (vi har aldrig haft det för vänner) men i Usa vet jag när jag bodde där, där var det ju hur stort som helst...
    En lyckad men trött helg kan man leva lite extra på.

    Ha en fin måndag
    Kram

    Psst, jag är en ur usel förlorare tur att vi spelade Fia flera ggr

    SvaraRadera
  9. Vilken trevlig helg.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Härligt med tjejträffar. Få prata av sig, skratta o äta gott, livet när det är som bäst. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Åhh så mysigt & trevligt det låter..:))
    Underbara bilder!

    Önskar dig en trevlig kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  12. Det låter ljuvligt!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera
  13. Så härligt! Jag har aldrig varit på en babyshower. Egentligen är det ju en mycket bättre idé att ha det så och sen låta de nyblivna föräldrarna få vara i fred med sin bebis den första tiden.... :)

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  14. Låter som en toppenkväll!
    Sååå snygg trasmatta i tidigare inlägget!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram