torsdag 2 maj 2013

Sköna Maj..


Liten del av dukningen på Valborg.. Sötaste små muggarna från Rice. 

Hoppas ni haft en skön Valborg och 1.a Maj! Jo, maten blev riktigt lyckad faktiskt. Vi fegade nog lite och tog för lite chili, var kanske inte så smart att smaka av innan allt kokat ihop ordentligt. Men jaja det blev gott och mycket uppskattat. 
Till förrätt fick vi en väldigt god Räkceviche, som grannarna hade fixat. 
  

Åh vilken 1.a maj vi fick, härlig vårdag med sol och en ute dag. 
Lite trädgårdsfix, bygge av drivbänkar, fika med bästa vännen, glass på en gård med liten och fina granntjejerna. 

Maj har startat bra och jag känner att det blir en bra månad och våren kommer nu. 

Ha en fin dag

Kram



12 kommentarer:

  1. Åhh det låter verkligen som Maj har startat riktigt mysigt & bra för er..:-) Härligt!

    Såg precis vädret på nyhetsmorgon och det såg väldigt lovande ut framöver för. Hoppas detsamma för dig!

    Ha en fin torsdag
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Skönt att det är redan maj! Önskar dig en fin dag, kram!

    SvaraRadera
  3. Helt underbart väder som vi hoppas fortsätter. Nu syns vi snart, jisses så kul det ska bli. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Vilken kanonstart på maj!!! Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  5. Du verkar också haft en trevlig Valborg och en härlig första maj dag! Såg riktigt gott ut det där!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  6. Hoppas verkligen att maj blir varm och fin!
    Läste jag hos någon annan bloggerska att du inte skall komma på lördag, eller läste jag för fort!
    För du kommer väl!?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Så härligt med lite fint väder till slut! Jag var ute och åt middag igår och när jag promenerade hem från bussen vid midnatt så var det som en sommarnatt, koftan låg kvar i väskan!

    Jag såg att du fyllt år, grattis i efterskott!

    Önskar dig en fin fredag, så ses vi imorgon som jag förstår det!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Rice gillas! Jag förlorade mig i deras monter på Formex häromsistens :)

    SvaraRadera
  9. Visst startade Maj underbart... Hoppas det fortsätter så man kan njuta av längre dagar...
    Ha en härlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Åh det är så underbart nu med ljuset och värmen och livet!! Stoppa tiden:-) Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Tack för din fina hälsning!!

    KRAM, glad maj och ha en härlig vecka

    Lotta

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram