torsdag 5 september 2013

Men då kör vi..



Hur gott är det inte med hallon!! Mitt nya godis.. 

Nu har vi kommit in i September och det här blir min komma tillbaka månad vad gäller mat så jag kör en "Olga" månad. Efter min förra graviditet körde jag två månader för henne, vilket gav väldigt bra resultat och jag mådde toppen. 


Nu kommer jag köra själv med mycket övningar från hennes bok sen har jag dom passen jag körde senast. Så det är träning med TRX, kettelbell och cykel. Maten är inga konstigheter, har 3 valfria måltider i veckan som jag får välja vad jag vill äta. Annars är det "bra" kolhydrater på lunchen, inga på kvällen och mycket proteiner. Inga juicer eller yoghurt, kesella till mellanmål med nötter eller bär. 

Känns som September är perfekt månad för att starta om.. 
Har ni några nya mål vad gäller träning och mat till hösten?

Fin dag till er

Kram


8 kommentarer:

  1. Lycka till, det kommer gå fint. Jag har inga speciella mål, jag tränar regelbundet och äter för det mesta hälsosamt. På helgen slinker det ner choklad :) Kram

    SvaraRadera
  2. Duktig du är..:-)
    Själv försöker jag träna fyra-fem ggr i veckan. löpning varvat med PW och vissa ggr cykling.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Jag har oxå tänkt följa hennes koncept! För mig måste det var enkelt... Lycka till!
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Heja dig! Det kommer säkert att gå bra med Olga :) Nej inga mål vad gäller träning eller mat men ett och annat mål som har med kameran att göra har jag satt upp för den här månaden.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Det är väl skönt att sätta igång igen..kommer säkerligen att gå kanon!
    Nja inga mål direkt, sunt förnuft och träning så mår jag gott!
    När det blir kallt föredrar jag pw framför springningen

    kram Sandra

    SvaraRadera
  6. En härlig o sund målsättning du har, bra mat o träning, bästa konceptet för att må bra. Själv hoppas jag på att kunna öka på träningen, men ett steg i taget. Lycka till vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. September tycker jag också är en bra månad att ha rutiner och lite mer ”ordning och reda” igen! Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Jag är också helt hallontokig för tillfället!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram