torsdag 31 oktober 2013


Sitter och kolla på I huvudet på Gunde Svan. Så himla bra, alltså han är ju bara helt galen. Att se och lyssna på allas enorma framgångar, vilka vinnarskallar. Mannen lär ju behöva få tillbaka sin vinnarskalle, för jag har anmält honom till Lidingöloppet...haha. För mig blir det tjejvättern och Roxen, så det är bara att köra nu då. 


 

Fredag imorgon och framför oss väntar en lugn helg, känns väldigt skönt. Träning ska det bli för oss båda, lite räfsande i trädgården, alldeles för mycket mörk choklad. Men först fredag, alltså dessa fredagar med allt vad fredagsmys innebär. Jag är alltid trött, mannen är trött, storasyster är trött så fredagsmyset består mest av att försöka få till någon god middag fast alla är trötta och griniga. Men imorgon skippar vi det, vi drar iväg på taco kväll hos fina vänner. 


Fin helg till er

Kram







8 kommentarer:

  1. Skulle så gärna sett de men kom nyss hem så jag missade det ikväll.

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder!! Och kul att ni både utmanar er! Tjejvättern har jag gjort och visst blir man lite stolt efter:)
    Det är samma här, en trött, slö men mysig fredag väntar! Ha en fin dag!

    Kram Fredrika

    SvaraRadera
  3. Vad duktiga ni är som tränar så. Jag ska ut och gå nu, sedan skulle jag också behöva kratta en del. Här väntar truppgympatävling, festligheter och vovvemys i helgen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Också trött, och har ont :-(
    Men det är helg, och det ser jag och vi fram emot.

    Trevlig sådan!
    Kram N

    SvaraRadera
  5. Hört många som tycker om programmet och Gunde!

    Vad skönt det låter att ha en lugn helg. Jag packar för resa, både roligt men också förknippat med jobb. Jag ser fram emot att träffa kollegor från hela världen!

    KRAM o trevlig helg

    Lotta

    SvaraRadera
  6. Jag är också helt slut på fredagar, det blir oftast zzznark i soffan. Hoppas ni haft en mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Åh vilka jättefina bilder!! Och här har du en till som är trött på fredagskvällen :) Härligt med tacokväll :)

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Gunde är något alldeles extra. Svårt att inte bli impad. Lika impad som jag blir av den som genomför Lidingöloppet kan jag säga. Själv har jag sprungit den sista milen på loppet och....tja, jag överlevde...knappt... :)

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram