tisdag 6 maj 2014

Citron..


Sitter precis i skrivandes stund och njuter av en lite lyxigare mellis, citron kesella med hallon och digestive. Inte det nyttigaste men heller inte det onyttigaste.. Gillar det mesta med citron, så gott och fräscht. 
Lillebror sover och jag har precis avslutat ett pilates pass, oh my vad jag är stel. Kändes att det var längesen jag körde pilates, har mest bara suttit på cykeln och trampat mil efter mil. 

Nej, nu är det dags att plocka ihop lite fruktsallad som storasyster vill ha i bilen hem från dagis. 

Idag är det ingen vanlig dag, Idag sjunger vi för min lillebror. 
18 år idag.. 
Kommer fortfarande ihåg det där samtalet från pappa att lillebror kommit till världen. Jag var ju själv väldigt ung, men oj vad häftigt det var att hålla den där lilla killen som inte är så liten idag längre. 190 lång och 90 kg, så det är med trygghet man kan vara ute med honom.. 

Fin dag till er

Kram

6 kommentarer:

  1. Jag tycker också om mycket i citron väg! Grattis till din lillebror! Det är fint med lillebröder, min är fem år yngre än mig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Grattis till brorsan.....jag tycker ditt mellis ser super gott ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vilken lång lillebror du har och inte gammal heller. Grattis till honom. Citronkesella är ju så gott, gjorde efterrätt på det i helgen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Citron är en favorit, mmmm. Grattis till "stora" lillebrorsan, känner så väl igen det där...Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också allt med citron, en av mina favoritsmaksättare!

    Vilken ung och lång bror du har! Grattis till honom!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Som svar på din fråga! Överkasten på mina soffor är från Mio! Det ena är tio år gammalt och mycket snyggare! Det andra är nytt och jag har blekt det för att få en slitnare look! Det heter Matthew!

    Kram jenny

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram