torsdag 17 maj 2012

Girls time!!



Godkväll!

Hoppas ni har haft en skön dag. Jag har haft en mysig eftermiddag med härliga tjejer. Kan ju inte bli annat än bra med god mat, en riktig tjejbio och massor av lyxig choklad;) Vi såg Älska mig igen, bra men också jobbig, men absolut värd att se men var beredd på att tårarna är nära. Nu har jag landat hemma i soffan med en varm skön hund bredvid mig, lill tösen sov när jag kom hem. Japp, hockeyn är på här hemma men jag sitter själv och surfar runt på härliga bloggar och samlar på mig inspiration.


Båda bilderna kommer från härliga Alvhem som alltid har fina bilder med rätta känslan. Det runda bordet som står vid soffan, exakt ett sådant har vi här hemma så i helgen ska det testas att ställa det i vardagsrummet och två tavellistor ska oxå inhandlas, har ju massor fina kort som väntar på att sättas upp någonstans;) Jaha, nu var ju torsdagen gjord så snart är helgen här. Härligt, vi ska vara barnfria, hua både skönt och jobbigt men en trevlig middag med vänner väntar på lördag.

Önskar er en fin helg så ses vi senare


KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram