tisdag 30 oktober 2012

En kopp..

 
Har precis kommit in efter en kall promenad med hunden, så nu blir det en kopp grönt chai te.
Chai te är väl bara det godaste den här årstiden?! Jag har alltid en massa olika hemma, älskar att öppna mitt skåp och välja något smarrigt te för dagen.
 
Hur gör ni, har ni några favoriter ni kör med? Är det svart, rött eller grönt?
 
Dom där andra sakerna som ligger i skålen gör att min mage blir lite rundare så här års... Just nu är jag så trött på mig själv, såååå dålig självdisciplin. Det mesta grundar sig till att det har varit för dålig träning sista tiden, tränar jag äter jag bra.
 

Kram

 
 
 

 
 


7 kommentarer:

  1. åååå, vad gott med pepparkakor. Har väldigt dålig karaktär just nu, eller just nu, det har jag haft lääääänge. Jag har inte tränat på evigheter. Men jag har bestämt mig för att köpa ett träningskort i november, vi får väl se. Sist jag var inne hos dig var med mobilen och då missade det ursöta barnrummet, så fint!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Ja, chai te passar bra till hösten/vintern! Jag dricker för det mesta grönt te. Grönt te med kanel är en favorit :) Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar chaithe, mumma kalla höstkvällar kram Diana

    SvaraRadera
  4. Jag är en sån där kaffekäring...dricker the oxå men helst kaffe !
    Visst är det lustigt det där med vad man stoppar i sig...känner så väl igen mej..när jag har ordning på träningen då har jag oxå mkt bättre disciplin vad det gäller sötsaker och kosten över huvudtaget.

    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Snyggaste brickan bjuder du på också. Den är jag avis på kan jag lova!

    Här har du en periodare. Jag kör bara rött i perioder och bara grönt i perioder. Nu är det svart som gäller. Kusmi för hela slanten :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag älskar the men har för det mesta bara en sort hemma åt gången. Har ofta tänkt köpa på mig lite fler sorter från en riktig the-butik men det blir oftast något enkelt från vanliga matbutiken...

    Jättefin skål och bricka!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Pepparkakor hör till favoriterna när det gäller kakor, kan äta hur manga som helst.
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram