måndag 28 januari 2013

Våren trillar in..

Ute är det fortfarande vinter, fast lite mildare hos oss vilket jag tycker är skönt just nu även om jag älskar vinterdagar. Jag vet att det kan vara två månader till med vinter men man börjar ju bli så sugen på allt vårfint som börjar trilla in i butikerna.  

Visar några av mina favoriter som jag för det mesta faller tillbaka till så här års.. Lite randigt, klassiska oxford skjortan och en snygg kofta till det..
 Har ni några kläder som ni blir sugna på när vårsäsongen drar igång? 

Vi har haft en väldigt bra helg, nu väntar en lång arbetsvecka framför mig. Har bara ledigt 1 dag på 10 dagar så håll tummarna för att liten är med mig så jag får sova lite på nätterna;) 

Ha en fin start på veckan

Kram



5 kommentarer:

  1. Det kanske är dags att kika lite på vår kläderna för kommer jag sen när våren är här så är det väl försent!
    Jag är en lite allt i allo vad som gäller kläder och kan handla lite varstans! Till barnen är jag förtjust i Zara!

    Hoppas att du får lite sömn så att jobbet orkas med!
    Nu ska jag kolla på TV4, Dicte, en dansk serie! Ska tydligen vara bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken maratonvecka för dig! ja då får vi verkligen hoppas att du får sova!
    Kul med lite vårinspiration, även fast det är två månader kvar!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jag blir sugen på att hänga undan allt svartvitt klä mig i glada färger när det börjar bli vår! Synd man är så blek om nosen bara! Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Ja, visst längtar man efter våren och att slippa bylsa in sig i alla tjocka otympliga kläder!

    Tack för din rara kommentar du lämnade hos mig, nu hittade jag ju hit och här verkar ju fasligt trevligt :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. De där förata vårkläderna är så efterlägtade, jag handlade en bikini igår. Det blir tjuvstart på den!

    kram

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram