tisdag 23 oktober 2012

Grrr..

 
 
 

Godafton!

 
Grrr vad jag är sur på ett otrevligt bemötande. Jag kanske är petig vad gäller bra service eftersom jag själv arbetar med det, men en väldigt hög lägsta nivå ska varje anställd ha som arbetar med just service tycker jag..
 
Dessa fina örhängen fick jag i present när jag fyllde i april, jag har haft dom en hel del men inte varje dag och varit väldigt noggrann med hur jag har lagt dem annars.
Men, saken är den att dem har blivit väldigt repiga så idag gick jag till butiken för att rådfråga.
 
Jag får då ett ifrågasättande bemötande, hur jag lägger dem, jag kanske har haft något vasst emot dem, WHAT alltså vadå vasst emot dem... vad skulle det kunna vara i höjd med örat!! Mycket frågor och dåligt bemötande. Kände mig som en idiot som inte förstod hur "mjukt" silver är. Jag har inte riktigt kunna släppa det här under dagen, så nu funderar jag på att slänga iväg ett mail imorgon och skriva om mitt missnöje och hur jag upplevt bemötandet.
Vad tycker ni?
 

Sov gott fina vänner

KRAM

 



4 kommentarer:

  1. Ja, gör det! Maila absolut! Jag tycker som du att det är väldigt viktigt med schysst bemötande och det måste folk få veta när de brister i. Hur ska de annars förändra sitt beteende? Kör så det ryker!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det hade jag gjort och att. det direkt till ägaren av butiken. Det brukar löna sig och gör det inte det, så kan du ju alltid gå ut med huvudet högt och fått det ur systemet!

    kram

    SvaraRadera
  3. Ja, man blir ledsen och besviken när butiken inte tar en på allvar och lyssnar, när man som kund har ett klagomål. Det är klart att du skall kontakta butikschefen och berätta. Annars kan du kontakta, det ser ut som Ewa Attling som har designat dom, skriv till henne.

    SvaraRadera
  4. Jag förstår dig, hade också mejlat! Uppdatera oss på hur det går! Kul förresten att se lite bilder från ert hem (barnrummet tänkte jag på), jättevackert! kram

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram