tisdag 17 juli 2012

Båttur..



Härliga kväll!

 

Jag och min lilla tjej väntar på båten..

Åh vilken härlig eftermiddag vi har haft. Mannen, jag och vår tjej åkte tillsammans med svärföräldrar och kusin en tur med båten på kanalen. Vattnet låg helt stilla och vädret visade en bra sida idag!!




När vi kom fram till det här mysiga stället väntade morfar med familj. Vi åt en väldigt god middag, jag tog deras hamburgare som serverades med en helt galet god aioli, så nu är jag sådär mätt så jag knappt kan andas;) Men det var det värt!




Nu får det nog bli någon bra sommar deckare å lite choklad oxå...

KRAM







4 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut och vilken mysig dag ni hade!

    SvaraRadera
  2. Uj, så vackert det ser ut!
    Läste ditt tidigare inlägg och skrattade till över att du skrev 'välmående växter' i den mysiga butken. Mina är allt utom det..hehe. Jo, olivträden mår bra men inte mycket annat!

    kram o ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hääääärliga foton!!!! Vilken underbar dag ni haft!!!!

    Ang din fråga, tavlorna är från hagendornhagen:)) Kul att du gillade dem:))

    Stöööööööööörsta kraaaaaamen aka

    SvaraRadera
  4. Vilket drömställe! Och hamburgare -mmmmm! Och deckare och choklad - aaaaa! 6 dagar sedan ledig.... kram!

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram