måndag 9 juli 2012

Challenge



Hallå fina!

 

Ute mullrar det och är kolsvart å jag har en rädd fyrbent vän bredvid mig;( Så en kopp te, tända ljus och lite mörk choklad blev det ikväll. Har precis innan klarat av ett riktigt jobbigt pass, ni vet sådär så man skakar i armarna och kan inte hålla i något..




Har fått en rolig utmaning av fina Christin Så håll tillgodo nu får ni veta lite mer av mig;)


Vad hette din första kärlek?
Som barn Jimmy, men jag vågade inte pussas så jag fick inte chans;) Kan låta klyschigt men mannen som jag lever med idag är min riktiga kärlek för han gör mig trygg och hel!!

Baren eller Dansgolvet?
Båda, älskar att dansa och jag är bra på det när jag kommer från baren…

Vad drömmer du om?
Just nu en skön semester

Vad är du rädd för?
Att någon i min familj ska bli sjuk

Favoritfärg?
Marin

Din bästa vän?
Mannen min, Caroline, kusin Annette

Något du är stolt över?
Min dotter. Min erfarenhet som chef/ledare som just nu ligger på paus

Ditt favoritplagg?
Ett par grå träningsbyxor som nu har gått sönder;(

Hur många skor har du egentligen som är för små?
Oj, måååånga. Har en sopsäck som granntjejerna ska få, många är oanvända.

Vad ger du dig själv för titel?
Shit vad svårt… den kommer jag fundera länge på.  Typ slarvig perfektionist...

KRAM



1 kommentar:

  1. Kuuuul att veta lite mer!!!
    Våra vovs är också rädda för åska men främst för raketer. Tur vi inte har så många nu när vi bor "ude po lanned" ;)
    Kram!

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram