måndag 2 juli 2012

Sommarfärg...



Godmorgon nya vecka!

 

Måndag och sista arbetsveckan, det kära vänner känns riktigt bra. Tisdag har vi ledigt så då har vi fina vänner som kommer å äter middag hos oss. Äntligen har vi haft lite sommarvärme och som
, alltid varje sommar blir jag sugen på färgen korall, så sjalen ovanför kommer från Beck Söndergaard och är en riktig favorit nu. Såklart även korall på naglarna.




Hoppas helgen har varit bra hos er?! Japp, 3,2 mil på cykeln blev det igår också. Söndagen blev en dag då vi hann mycket, sen när man vill ha en lugn kväll och sitta ihop då har vi ju en liten tjej som just nu INTE kan somna själv, alltså det här med nattning är inte lätt. Tänker innan att nu tar jag fighten men sen när jag väl är där, har en gråtande skrikande tjej, gör jag det snabbaste och lägger oss i vår säng och hon somnar på 5min, sen bär över. Hon sover sen oftast hela natten, men det blir tröttsamt att aldrig få någon kväll ihop. Tipsa gärna ni som har barn;)

Nej, nu får jag sätta fart ska snart åka och lämna barn och hund hos fina svärmor!

KRAM


1 kommentar:

  1. Ett kompispar till mig och min man har en dotter som är 7 år som aldrig har velat somna i sin egen säng och helst inte innan kl 22-23.00. De hade köpt någon insomningsskiva som hette något med tåg. Dom trodde aldrig att det skulle fungera men första kvällen satte dom på den i dotterns rum och hon somnade!!!
    Nu kommer jag inte ihåg exakt vad den hette och dom som köpte den är utomlands så jag kan inte fråga. Googla så får du se vad du får för träffar.
    Lycka till!
    //Linda

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram