söndag 24 juni 2012

Chill i soffan..



Godkväll!

Har precis landat i soffan, det är en tung Jessica som chillar... Idag blev det 3mil på cykeln, det var den tuffaste runda jag varit med om. Mängder av backar, precis när man hunnit hämta sig lite nedför så kom en ny backe uppför... En backe är 2,7km lång, men det är väl bara fortsätta köra denna väg om jag ska orka Roxen runt i augusti!!

 

 
Vi har hade en super härlig midsommar,  underbara vänner och super härliga nöjda barn. Mängder av mat, skratt, lekar, samtal som man kommer minnas, en helt perfekt dag helt enkelt med alla våra fina. Kolla in denim Howard soffan ovanför, den skulle jag gäääärna ha här hemma.




På eftermiddagen idag var vi en sväng på landet, så Aragon badade och sen hittade han såklart revbensben som någon hade grillat och kastat så han har tuggat i sig ett så jag har honom bredvid mig här nu, sur för att han inte får någon mat. Så nu är det bara att hålla tummarna för att han inte blir dålig.

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram