torsdag 28 juni 2012

Just do it...



Godkväll!

 

Hmmm det är inte alltid lätt men det är alltid värt att försöka. Som jag skrev imorse så har jag ingen flow direkt just nu, så när jag kom hem gick jag och funderade på ska jag, ska jag inte träna. Har jag något godis hemma, vad ska jag äta, vad ska jag göra... Ju mer jag tänker ju lägre blir iallafall jag. Så nej, nu är det bara att göra som Olga alltid sa till mig. Så det blev ett härligt träningspass, så nu sitter jag nöjd med rätt energi med en kopp grönt te och tipsar om ett pass som man lätt kan köra hemma. Passet är ännu ett inspirerat från Betty men med ändringar från mig.

1min biceps/triceps
1min knälyft
1min jumping jacks
10 burpee

Cykeltur på 8km

1min biceps/triceps
1min knälyft
1min jumping jacks
10 burpee

Lätt joggning 10min
Avsluta med plankan

Nu blir det en Mama tidning och soffläge en stund innan sängen
Imorgon, fredag igen bästa dagen

KRAM


 


3 kommentarer:

  1. Ja ibland är det verkligen bara att göra det, så mår man så mycket bättre sedan. Beundrar dig om tränar själv! Det hade jag aldrig kunnat, behöver iaf en till för att hålla uppe energin och rörelseglädjen. Hoppas att du känner dig mer på G snart. Jag har heller ingen lust att fixa med mat och träning när trädgården lockar varje minut jag är ledig.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Mycket bra jobbat Jessica!!! Vilket bra pass, gillar ändringarna :)
    Hoppas att du får en trevlig helg!
    Kram Betty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, du ser ju att en hel del kommer från dig;)
      Kram

      Radera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram