söndag 3 juni 2012

Trött söndag..



Hallå fina vänner!

Oj oj vad jag är trött och slö idag... Det är inte ofta jag känner för att bara lägga mig i sängen, det har varit en lång vecka och för dåligt med sömn så det blir en lugn skön hemma dag. Just nu sitter jag i sängen bredvid skruttan som sover.



Ute blåser det halv storm och regnar om vartannat så det känns helt ok att bara vara inne idag. Läste precis att det har inte varit så här kallt i juni sen 1928...brrr Nu får vi hoppas att värmen kommer i veckan till alla studenter. På tal om studenter, jag är så nöjd över dem presenter jag har hittat, bra pris men ändå en grej dem kan ha kvar och använda. För det är inte lätt att hitta på något till killar, men jag ska visa er senare i veckan.

Ha en skön söndag

KRAM






2 kommentarer:

  1. Suuuperfina bilder, mysig interiör - me like!! Och fina inlägg nedan också!! Vad skönt det måste vara att vara klar med studentpresenter! Jag har en present att köpa i år och det är till en tjej, lite enklare än till en kille:)))

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. De där Bilderna är bara så fina! Gillar verkligen färgerna. Ha en fin vecka! kramen

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram