torsdag 7 juni 2012

Mums..

Bild från Tusenfröjd

Godkväll kära vänner!


Hur gott är det inte med sparris!!! Tror det är den godaste grönsak jag vet, har precis vräkt i mig en STOR skål sparris med smör och flingsalt på, mmmmmmm. Har så lyxigt att vi kan cykla bort till en liten gård nära oss där dem odlar och säljer.



Hoppas er Nationaldag var bra, vi hade det mysigt med picnic och en massa lek för lill tjejen. Men oj vad konstigt det blir med en ledig dag i veckan helt plötsligt, var lite måndags trött idag fast det helt plötsligt är fredag imorgon...
Det doftar ljuvligt av Liljekonvalj i matrummet, vi har det i vår trädgård och sen finns det hur mycket som helst att plocka i skogen bakom oss. 

Ha en härlig helg

KRAM 

5 kommentarer:

  1. Så mysigt ditt kök ser ut!
    kramen!
    ps, tack för att du sa att du var glad att du hittat till mig! Det värmer! Jag är glad att ha hittat hit med!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin helg också! Och visst är sparris så gott :)

    SvaraRadera
  3. Mmmmmm gillar också sparris, supergott!! Vilket lyx att kunna cykla iväg och handla hos grannen:)) Och vad jättefint med liljekonvaljer!!! De luktar ju så himla gott!

    Trevlig helg!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Åh, så härligt!!! Nu blev jag också sparrissugen :)
    Ha en riktigt bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Sv: Min bikini kommer från Cange.com. Gillar deras underkläder och nu har jag beställt bikini också.

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram