måndag 11 juni 2012

Paus



Hallå måndag!!


Oj vad helgen gick fort. Jag jobbar alla helger i juni så det blir inte så mycket tid kvar ihop för lilla familjen;( Men snart är det semester så det är bara att köra på!  

Hur har helgen varit för er? Jag är så enormt sugen på härliga sommarkvällar nu... att ta en sen kvällspromenad med hunden och känna alla dofter. Känna lukten av grillar som tänds i vår lilla by, gå å pilla lite i rabatterna. Jajamen så är det, så sommar vill jag ha NU!!


Så den här helgen blev det jobb som sagt, god grillad mat med morfar å gänget, sen har vi fixat med gardiner, uj vad svårt det är. Vill ju ha både ombonat men ändå inte ta bort ljuset från våra stora fönster. Men nu känns det bra...
Jag är enormt dålig på att vara ledig, hittar på saker hela tiden. Stackars mannen, jag fick skicka honom i säng vid 20 igår kväll, han var grön i huvudet. Inte bara av mitt tjat, han har väldigt väldigt mycket på jobbet så en PAUS skulle min lilla familj behöva. Ska nog ta och kolla  om vi kan komma iväg till underbara Wreta Gestgifveri Det är därifrån bilderna kommer. Så vackert ställe och helt galet god Afternoon tea och mat.

Så ja det ska jag ta tag i nu direkt!!

Ha fina dagen

KRAM 



1 kommentar:

  1. Ikväll blev det faktiskt jättefint här! Men jag var för trött för att vara ute. Fick bara vattnat lite sedan tog vi de grillade kotletterna med oss in.
    kram!

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram